استودیو معماری و طراحی داخلی
31
آگوست

پنج دلیل برای وجوب همکاری با طراح داخلی در پروژه های شما

مزایای همکاری با طراح داخلی چیست؟

 

طراحی خانه رویایی شما بازی سراسر جذاب و شادی هست تا زمانی که: تغییرات ناگهانی پیش نیامده باشد. سفارشات شما برگشت نخورده باشند. و تاخیر در ساخت و ساز به چشم شما مشهود نباشد. مزایای طراح داخلی خوب اطمینان بخشی و دستیابی شما به آرزوهایتان در برنامه از پیش تعیین شده می باشد.

از نخستین روز در وقت و هزینه های شما در فرایندهای اجرایی صرفه جویی خواهد شد. چطور؟

  • طراحان نقشه ها و رندرهای سه بعدی را به طور متفاوتی میبینند و بر محدودیت ها فائق می آیند:

از دیواره های باربر گرفته تا ساپورت ستون ها. طراحان محدودیت های فیزیکی را بیش از هر کسی می شناسند. همچنین چگونگی تبدیل محدودیت ها را به فرصت ها می شناسند. تخصص یک طراح اطمینان بخشی از کارایی طرح برای ساکنان آن در طی مدت بهره برداری است. چه از جانمایی کلید و پریزها گرفته تا محل مناسب مبلمان و ترکیب آشپزخانه.

 

  • طراحان همه چیز را برنامه ریزی می کنند:

زمان را ذخیره می کنند که خود هزینه بالای صرفه جویی می کند. و لازم  نیست شما نگران چیزی باشید و همه کارها بر اساس برنامه و طبق روال پیش خواهد رفت. پشیمانی را فراموش کنید، آیا جزئیات گسترده در طراحی و اجرا را میشناسید؟ از مزایای طراح داخلی خوب آشنایی و تسلط یه جزئیات بیشماری در خصوص هر بخش اجرایی پروژه است. و شما با خیال راحت میتوانید نگرانی ها و شبهه های خود را رها کنید. و به کیفیت و جزئیات رویاهای خود توجه کنید. زیرا گزینه ای بهتر از طراح را برای تحقق رویاهای خود ندارید. طراحان پتانسیل ها را میبینند و می دانند چه تغییراتی ارزش ملک شما را بالاتر میبرد.

 

  • طراحان بهترین بهترین ها را میشناسند:

از مزایای طراح داخلی خوب اینه که به واسطه آشناییشان با بازار. پیمانکاران در ابعاد مختلف و فروشندگان مرتبط. بهترین رفرنس ها را برای پروژه شما انتخاب میکنند. و از فروشندگان و پیمانکاران بهترین کیفیت ها را با توجه به هزینه در هر گام پروژه طلب می کنند. سرمایه شما را ذخیره و کیفیت را به ارمغان می آورند. طراحان پیمانکارانی را میشناسند که کیفیت اجرایی بالایی دارند. ولی تبلیغات گسترده ای ندارند و شناخته شده نیستند و لازم نیست شما هزینه آن تبلیغات را بپردازید.

 

  • طراحان خوب از مشکلات جلوگیری می کنند:

یکی از مزایای طراح داخلی خوب اینه که از مشکلات جلوگیری می کنند. بجای اینکه بخواهند آن ها را حل کنند. بابت اشتباهات خود هزینه اضافی ندهید. آیا میدانید گران ترین بخش های اجرایی ساختمان اتلاف زمان و دوباره کاری ها هستند؟ طراحان از این امر جلوگیری میکنند و هر کجا احتمال چنین مخاطراتی را بدهند در صدد پیشگیری و یا جبران چنین اشتباهاتی هستند.

 

  • از مزایای طراح داخلی خوب این است که مدافع شماست:

بهتر از هر کسی می دانند که چگونه تعادل مناسبی بین کارایی و زیبایی ایجاد کنند. بنا بر این صحبت با آنها به سادگی 1، 2، 3 گفتن است!. شما نیازمند کسی هستید که ذائقه شما را بفهمد و به درستی آن را بر محیطی که مد نظر شماست با حفظ زیبایی و کارایی اعمال کند. و در این مسیر مانند فروشنده یک فروشگاه منافع شخصی را به منافع کارفرما ترجیح ندهد.


رویای خود را تصور نکنید، بلکه آن را زندگی کنید. استفاده از یک طراح خوب در شروع ساخت نه تنها به خواسته های شما اطمینان می بخشد، بلکه نیازهای شما را هم فراهم می کند.