طراحی کابینت آشپزخانه
05
جولای

طراح مناسب آشپزخانه کیست؟

چگونه طراح مناسب آشپزاخه خود را پیدا می کنید؟

اگر آشپزخانه قلب خانه شماست، جای تعجب نیست که احتمال بازسازی آشپزخانه به اندازه یک جراحی بزرگ دلهره آور باشد. تعداد کمی از صاحبان خانه در مورد تمام عناصر طراحی که یک آشپزخانه مناسب را تشکیل می دهند آگاهی دارند. و اشتباهات در طراحی می تواند هزینه مادی و معنوی زیادی در بر داشته باشد. وقتی شما با مشکلات ایجاد آشپزخانه رویایی خود روبرو هستید، اضافه کردن طراح مناسب آشپزخانه خوب به تیم متخصصان می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و نگرانی شما شود.

ایجاد اهداف نوسازی

قبل از انتخاب طراح آشپزخانه، تا آنجا که ممکن است تصمیمات کلی مورد نیاز طراحی را بگیرید. تعیین اهداف مشخص، حتی اگر نتوانید آنها را به شکل نهایی پیش بینی کنید، ارتباط با طراح شما را بهبود می بخشد و پاسخ طراحان به اهداف شما را ممکن تر می سازد. اهداف کلی می تواند شامل نور بیشتر، یک منطقه غذا خوردن، فضای حرکت بیشتر، یک سینک جداگانه، یک منطقه پخت و پز کثیف(مطبخ) و فضای کار در منزل باشد. تهیه یک لیست قبل از انتخاب طراح به شما کمک می کند تا پس از اتمام کار نحوه عملکرد آشپزخانه خود را ارزیابی کنید و به طراح کمک می کند تا یک طرح کلی پاسخگو را ایجاد کند. تصمیماتی مانند کاشی های آبی و قهوه ای بعداً می آیند، اما لیست کامل نیازها کلید ایجاد یک طرح ایده ال است.

بررسی کارهای قبلی

درخواست از دوستان و آشنایان برای توصیه، یکی از راه های یافتن یک طراح آشپزخانه مناسب است. اما پرسیدن از مشتریان یک طراح ممکن است جالب توجه  تر باشد. یک متخصص طراحی باید تامین کننده نیازهای شما در آینده و حین بهره برداری از پروژه باشد. وقت خود را برای دیدن پروژه های قبلی و صحبت با مشتریان قبلی اختصاص دهید. این روش طراح را به شکل واقعی به شما نشان می دهد، به شما ایده می دهد که چگونه طراح مسائل مشابه شما را حل کرده و منطق احتمالی طراح در حل مشکلات را نشان می دهد. علاوه بر تماشای آشپزخانه های تمام شده، می توانید دریابید که آیا یک طراح ضرب الاجل ها را رعایت کرده است. یا سریعاً به نگرانی ها یا مشکلات پاسخ داده است، مشتری را از پیشرفت مطلع کرده و با سایر متخصصان به خوبی کار کرده است یا خیر.

طراح مناسب آشپزخانه کیست ؟

اینکه به مراکز فروش یا بورس کابینت کاران بروید، یا اینکه در کارگاه های سازنده به دنبال کابینت کار خوب بروید از روش های مختلفی است که بسته به شانس و دانش شما می تواند تجربه خوب یا بدی را برای شما رقم بزند. ولیکن قدر مسلم همراهی شما با یک طراح در این مسیر میتواند تجربه لذت بخشی را برایتان رقم بزند.

طراح خوب تجهیزات جانبی را میشناسد، رنگبندی و بافت ها رو به زیبایی در کنار هم قرار میدهد. محدودیت ها و کاربرد متریال های مختلف را بیشتر از هر کسی می شناسد و تجربه کرده. اکسسوری های مناسب و کاربردی را پیشنهاد می دهد. و از هر سانت فضای شما حداکثر کارایی را انتظار دارد. در آشفته بازار متریال ها و برندها بهترین متریال رو پیشنهاد می دهد و اولویت بندی در تضاد منافع گسترده یک آشپزخانه کوچک را به درستی هدایت میکند. و در نهایت خیال شما راحت است که بهتر از این نمیشد.

 

 

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه قبل و بعد
طراحی کابینت آشپزخانه قبل و بعد