06
جولای

نحوه تزئین فضا با تاکید استفاده از کاغذ دیواری

نحوه تزئین فضا با تاکید استفاده از کاغذ دیواری

دکور کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب در مکان مناسب فضای شما رو از این رو به اون رو تبدیل میکنه. با وجود انواع الگوهای کاغذ دیواری، می توان در انتخاب سبک، هرکسی را راضی کرد. بزرگترین چالش چنین پروژه ای ممکن است این باشد که شما و شریک زندگی خود راجع به اینکه چه الگویی را انتخاب کنید به توافق برسید.

انتخاب تصویر زمینه

از الگوی کاغذ دیواری ای استفاده کنید که با طرح، رنگ و سبک تزئین اتاق هماهنگ باشد. کاغذ دیواری الهام گرفته از الگوهای هندسی را برای یک دکوراسیون مدرن انتخاب کنید. یک گل داماسک را در یک فضای کلاسیک تر، مانند یک اتاق ویکتوریایی استفاده کنید. الگویی در مقیاس بزرگ را برای به روزترین شکل ممکن در نظر بگیرید. الگوهایی که رنگ های نزدیک به هم دارند فضایی با ظاهری آرام ایجاد می کنند، در حالی که الگوهایی که ماهیت مکمل بیشتری دارند، به یک نتیجه نهایی چشمگیر تر منجر می شوند.

پارچه های هماهنگ کننده

اگر می خواهید اتاق خواب خود را تغییر دهید، از رنگ کاغذ دیواری به عنوان الهام برای انتخاب ملافه یا پرده استفاده کنید. در یک اتاق نشیمن، پرده ها، روفرشی ها و فرشها را در نظر بگیرید. رنگ های روشن تر کاغذ دیواری را در مواردی همخوان با کوسن ها و لبه های روتختی به کار بگیرید. الگوهای اضافی را به حداقل برسانید تا آشفتگی بصری را به حداقل برسانید.

نور پردازی مناسب

برای روشنایی دیوار شاخص که کاغذ دیواری شده از نور استفاده کنید. با قاب بندی و نور پردازی متمرکز تر دیوار شاخص خود را تقویت کنید. چراغ هایی که روی عسلی های انتهایی تنظیم می شوند، روش دیگری برای نور دادن به دیوار و افزایش اهمیت آن در اتاق است. یک لوستر سقفی آویزان کنید تا نور بیشتری به فضا اضافه کنید و دیوار کاغذ دیواری نقطه کانونی برجسته تری شود.

لوازم تزئینی

یک آینه بزرگ روی دیوار کاغذ دیواری اضافه کنید تا نور اتاق را منعکس کند و همزمان توجه را به دیوار جلب کند. برای توزیع وزن بصری اتاق و ایجاد فضایی با توازن بصری مطلوب، چند مورد مانند قاب عکس، شمعدان و نقاشی مناسب را به کار بگیرید.