دیزاین کابینت 2021
30
جولای

طراحی ها و تجهیزات مدرن کابینت 2021

ایده های جالب طراحی آشپزخانه برای الهام بخشیدن به بازسازی خانه شما. از کابینت های چوبی گرفته تا وسایل آشپزخانه هوشمند، از سنگ مرمر تا آشپزخانه های رنگارنگ، این گرایش ها برای الهام بخشیدن به بازسازی بعدی آشپزخانه شما هستند.

دیزاین کابینت 2021

Eggersmann متخصص آشپزخانه آلمانی به خاطر طراحی های زیبا و مینیمالیستی اش معروف است، این آشپزخانه جدید ‘Lausanne’ است. دارای پیشانی هایی با لته های چوب عمودی بلوط روغنی و همچنین رویه درخشان استیل ضد زنگ. درهای شیشه ای این جزیره همچنین به عنوان عناصری در کابینت های فوقانی منعکس می شوند، جایی که با استفاده از فناوری لولای نامرئی آویزان می شوند. با روشنایی داخلی، به لطف دیوار آینه ای، عمق بصری بیشتری پیدا می کند.

Lausanne آشپزخانه
Lausanne آشپزخانه

درمقابل اولین تلاش شرکت دانمارکی Vipp در زمینه طراحی آشپزخانه، کاری کاملاً فولادی، مدل “V2” همراه با یک پالت کاملاً جدید مواد متمرکز بر روی کابینت های بلوط تیره و شامل صفحه سنگ آهک Jura و درهای شیشه ای طرح دار. همچنین آلومینیوم اکسترود شده مارک تجاری این برند نیز وجود دارد که در پروفیل های آلومینیومی گرد با جزئیات دیده می شود که به عنوان دستگیره های کشوی یکپارچه کابینت عمل می کنند.

دیزاین کابینت 2021

برخی از نو آوری های جدید:

شیر «Sensate» کوهلر به Kohler Konnect مجهز است. و در نتیجه یک دستیار آشپزخانه هوشمند و کنترل شده توسط برنامه ایجاد می کند. از طریق دستورات صوتی ساده، کاربران می توانند آب را قطع و وصل کرده و مقادیر اندازه گیری شده آب را تحویل دهد. در حالی که برنامه Konnect میزان استفاده از آب را کنترل می کند و در صورت تشخیص استفاده غیر معمول هشدار می فرستد. فناوری سنسور امکان فرمان روشن / خاموش بدون لمس را فراهم می کند و سری اسپری کشویی دو کاره با کنترل لمسی به شما امکان می دهد تا برای تمیز کردن سطح، از جریانی به حالت اسپری بهره بگیرید. برای اطمینان از عملکرد مداوم شیر، شیر می تواند به هر دستگاه کنترل صدا متصل شود و پس از چهار دقیقه به طور خودکار قطع شود.

شیر کوهلر هوشمند
گاز و هود گاگنا
هود سایلنت الیکا

هنوز هم می توان در مورد دستگاه تهویه پایین “Vario” جدید Gaggenau حرف زد. در فواصل بین اجاق گاز نصب شده و بخار، بو و بخار آن را مستقیماً در منبع پایین می کشد، قبل از اینکه حتی وقت داشته باشند تا به آشپزخانه فرار کنند. گاگنا آلمانی که به دلیل لوازم خانگی در سطح حرفه ای شناخته می شود، یکی از پیشگامان تهویه از پایین است. پنهان شده در کانتر و امکان ایجاد چشم اندازهای باز ، ‘Vario’ به طور ایده آل برای جزایر آشپزخانه مناسب است.

 

شرکت ایتالیایی الیکا بیش از 50 سال است که در ساخت هودهای استخراج کننده با تکنولوژی پیشرفته تخصص دارد و جدیدترین مدل آن آخرین مدل از سری کارهای پیشرفته است. فوق العاده نازک “Super Plat” یک طرح مدرن است که می تواند بین کابینت آشپزخانه یا به عنوان یک واحد مستقل نصب شود. در دو نسخه وجود دارد، با شیشه ای سیاه یا خاکستری، هر دو با جلو پنجره مشبک آلومینیومی و روکش چدن غنی شده اند. هود با صدای بسیار کم در بالاترین سرعت، به شما امکان می دهد همزمان صحبت کنید و آشپزی کنید.