همه پروژه ها

پروژه های اجرا شده توسط استودیو معماری و طراحی داخلی رایا

طراحی بدون اجرا صرفا تخیلاتی بیش نیست. لزوم هماهنگی و شناخت متقابل از طراحی و اجرا، همه پروژه های اجرایی ما را متمایز می کند.

چرا کارفرمایان دوست دارن با ما کار کنن؟

تیم حرفه ای

بسته به ابعاد، مکان و کیفیت پروژه بهترین پیمانکاران انتخاب و به کار گرفته می شوند. سرمایه ما همکاران ما هستند که با حسن نیت برای همکاری در پروژه های شما حاضر می شوند. و همواره در جست و جوی همکاران همفکر و متخصص هستیم.

Learn More

اجرای جزئیات

جزئیات حرف اول رو در معماری و دکوراسیون داخلی میزنه. متریال ها علاوه بر ماندگاری و سهولت استفاده می باید احساس خوبی رو به کاربر منتقل کنن. تخصص و دانش ما در خصوص متریال ها و روش های اجرای آنها تضمین کننده کیفیت کار شما در زمان محدود است.

Learn More

چی از کجا؟

با ما نگران نبودن یا پیدا نکردن نباشید. از منابع و سورس های معتبر بازار آگاهی داریم و بهترین ها رو با بهترین قیمت از اقصی نقاط دنیا در اختیار شما می گذاریم. و اگر نبود توان تهیه و ساخت همه چیز رو بواسطه دوستان خوبمان داریم.

Learn More

مدیریت زمان

مدیریت زمان در واقع مدیریت هزینه است. چه برای ما و چه برای شما. از ابتدا انتهای مسیر را میبینیم. در کنار شما هستیم تا هزینه ها کاهش پیدا کند و در عین حال نگذاریم به واسطه کمبود زمان از کیفیت کار شما کاسته شود.

Learn More

چه کارهایی انجام میدهیم؟

سرامیک مناسب و اجرای حرفه ای

سرامیک خوب، چسب با کیفیت، اجرای حرفه ای با رایا.

مطالعه بیشتر

برکه کوی شهری

طراحی و اجرای برکه کوی شهری با سیستم تصفیه و پوشش طبیعی.
مطالعه بیشتر

اکسسوری کابینت کارآمد

تجهیزات مناسب از الزامات یک طراحی و اجرای خوب است.

مطالعه بیشتر

آیا هنوز به دنبال یک تیم متخصص برای انجام کارهای معماری و طراحی داخلی خود هستید؟

نظر مشتریان ما

× تماس و مشاوره رایگان